אורי אריאל: "אי הבניה בירושלים מעודדת את הטרור"

אבי יעקב No Comments on אורי אריאל: "אי הבניה בירושלים מעודדת את הטרור"

שר החקלאות: "הם צריכים להבין שאנחנו כאן לנצח נצחים ואז הם יבינו שהטרור לא משתלם" • הרשימה המשותפת? "יש גם יהודים טובים שמבקרים את ברגותי" • חנינה לעזריה? זאת בהחלט אופציה • ראיון כואב

שר החקלאות אורי אריאל צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החקלאות אורי אריאל מהבית היהודי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ואמר על הפיגוע הנושרא שהתרחש "אני לא חושב שאני יכול לתת עצות מבצעיות, אבל מעבר לצד המבצעי שכולם עושים עבודה נאמנה הם צריכים לדעת שאין להם תקווה עם הטרור, בודאי כל עוד יו"ר הטרור ממשיך בדרכו".

לדבריו הניצחון יגיע רק ברגע שנתעשת. "הם צריכים להבין שאנחנו כאן לנצח נצחים ואז הם יבינו שהטרור לא משתלם".

לדעתך, אי הבניה בירושלים מעודדת טרור?

שלא על דעת הממשלה והעומד בראשה, אבל כן. הם רואים את אי הבניה והם מפרשים אותה כך שחלק מההישג הזה הוא בגלל הטרור וזה בהחלט מעודד אותם.

ירושלים זקוקה כל שנה ל-5000 יח"ד לגידול הטבעי ומספר התושבים שרוצים שלכולם יהיה מקום להתגורר בה. ודאי כשיש מקרי טרור שרוצים לעקור אותנו אזי צריך להגדיל את האחיזה וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.

מה דעתך על הרשימה המשותפת שמתגרה?

אני חושב שאולי צריך לשלוח אותם לדמשק. שם יטפלו בהם בצורות אחרות. יחד עם זאת אני רוצה להזכיר למאזינים שיש גם יהודים טובים שהולכים לבקר את ברגותי, וכבר אמר הנביא מהרסיך ומחריביך ממך יצאו.

אתה תומך בקריאת בנט לתת חנינה לחייל היורה?

אני חושב שהחייל התנהג כשורה ואני לא רוצה להיכנס לנושא. לא היה צריך להתחיל את המשפט, אבל משהתחיל צריך לסיים אותו במהרה וזאת בהחלט אופציה החנינה.



0 תגובות